Pacjent lub jego przedstawiciel ustawowy mają prawo do złożenia ustnej albo pisemnej skargi na nienależyte udzielanie świadczeń zdrowotnych oraz inne nieprawidłowości w Samodzielnym Publicznym Gminnym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Nadarzynie.
Skargi można składać w:
Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nadarzynie.
Skargi i wnioski przyjmuje:
Dyrektor SPGZOZ w Nadarzynie
W biurze SPGZOZ w środy w godz. 10:00-14:00
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta:
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
01-171 Warszawa
Młynarska 46
Tel 22 532 82 50 Fax 22 532 82 30
e-mail: sekretariat@bpp.gov.pl
Infolinia Recznika Praw Pacjenta tel. 800 190 590
czynna od pn do pt w godz. 9:00-21:00
Narodowy Fundusz Zdrowia
Mazowiecki Oddział Wojewódzki
Narodowego Funduszu Zdrowia
Dział Obsługi Świadczeniobiorców
00-613 Warszawa
Chałubińskiego 8
e-mail: skargi@nfz-warszawa.pl
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.